6 de desembre de 2021

Gaceta Sindical #7Octubre “Jornada Mundial pel Treball Digne”

Gaceta oct 2015En aquest numero de Gaceta Sindical es fa una crida a participar en els actes que es convoquin, el proper 7 d’octubre, amb motiu de la Jornada Mundial pel Treball Digne.

Una jornada reivindicativa, que aquest any se celebra sota el lema “Stop a l’avarícia empresarial. Precarietat i baixos salaris és igual a més desigualtat i més pobresa “, amb la qual el moviment sindical internacional denuncia la permissivitat dels governs davant els abusos empresarials que busquen aconseguir beneficis ràpids, a costa dels drets laborals i socials.

Per accedir a la revista fes click aqui