Dj. Oct 17th, 2019

Gaceta Sindical 8 de març

L’últim número de Gaceta Sindical el qual CCOO fa una crida a participar en la mobilització social i aturades laborals de 2 hores per torn, convocats en el conjunt de les empreses i administracions públiques per al 8 de març; Dia Internacional de les Dones per denunciar la persistent discriminació, la desigualtat i bretxes de gènere que segueixen impactant durament sobre les dones, i per donar resposta a les demandes de les treballadores d’aquest país.
Una jornada de mobilització que té també per objectiu denunciar les violències masclista i la insuficiència de mesures en tots els àmbits, especialment en el laboral, per a la prevenció i protecció de les víctimes de violència de gènere.

Fes click aqui per veure la Gaceta Sindical