Dj. Ago 22nd, 2019

Lluita digital 287. CCOO reclama a les forces polítiques que prioritzin la cohesió de la societat catalana

Aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat quinzenal, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, completa la informació de la revista en paper Lluita Obrera i afegeix un plus d’actualitat a la informació del sindicat.

En aquest número us desitgem un Bon Any 2018 i parlem de les eleccions al Parlament i de la sentència europea d’Uber, entre d’altres temes. A més, també afegim una Gaceta Sindical especial sobre l’acord per a augmentar el SMI.

Fes clic per veure el número 287 del Lluita Digital.