Dj. Oct 17th, 2019

Lluita digital 317. El 8 de Març del 2019 torna a ser una nova jornada històrica

Aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat quinzenal, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, completa la informació de la revista en paper Lluita Obrera i afegeix un plus d’actualitat a la informació del sindicat.

En aquest número parlem de la vaga laboral del 8 de Març, l’informe sobre les desigualtats que pateixen les dones, la jornada sobre la intervenció sindical per a la formació a l’empresa i la reclamació per la derogació de la reforma laboral i la de les pensions, entre d’altres temes.

Fes clic per veure el número 317 del Lluita Digital.