PER QUÈ LLUITAR? Uneix-te a #PrecarityWar #CiborCajera

La precarietat ens transforma en treballadores i treballadors pobres condemnats a treballar sense descans; sotmesos a una gran ansietat i estrès; complint objectius desgavellats per no perdre el nostre lloc de treball; renunciant a les nostres vides i la nostra salut només per poder seguir treballant un dia més …

Per això, ha arribat l’hora de dir: prou !, d’aixecar-nos i exigir un lloc de treball digne en el qual no ens deixem la salut i la vida.

Gairebé transparent, viu encadenada a la caixa registradora. Sempre de peu, sempre pressionada, sempre repetint els mateixos moviments … hores i hores, qualsevol dia de la setmana, client després de client, sempre dempeus i, però, sempre somrient. No és una Caixera, és #CiborCaixera!!!!!

Explica’ns la teva història, fes click a la imatge o be a aquest link https://precaritywar.es/cuentanos-tu-historia/
Estem amb tu; amb tu Som

T’uneixes a la guerra contra la precarietat?

Doncs apunta’t a https://assegurat.ccoo.cat/AfiliacioWeb/init.do Uneix-te a CCOO i declara la guerra a la precarietat!