Primer de Maig de 2016

Unes 50.000 persones es varen manifestar a Barcelona, aquest diumenge, 1 de Maig del 2016, contra la pobresa salarial i social i per un treball digne i amb drets.

El Primer de Maig, Dia Internacional del Treball, els treballadors i les treballadores del món van sortir al carrer per reivindicar treball digne i drets per a tothom; per rebutjar l’enriquiment il·lícit d’una minoria mentre augmenten la pobresa i les desigualtats; per expressar la solidaritat amb totes les persones que fugen de les guerres i de la fam i denunciar les polítiques de la Unió Europea davant del drama dels refugiats; per donar suport als treballadors i les treballadores de les empreses en conflicte; per mostrar el suport a totes les persones sindicalistes i activistes d’arreu que pateixen agressions i assassinats, i per condemnar de nou els assassinats masclistes i reclamar un pacte d’Estat contra la violència masclista.

Feu clic per veure:

– la galeria fotogràfica de la manifestació de l’1 de Maig de 2016 a Barcelona
– el discurs de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, amb motiu de l’1 de Maig de 2016
– el vídeo amb les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a la manifestació de l’1 de Maig de 2016 a Barcelona