Resultats dels processos d’eleccions sindicals a “LA SIRENA”

seccion_sindical

Companyes, companys:

Des de la secció sindical de CCOO LA SIRENA ALIMENTACIÓ CONGELADA SL,  volem agrair-vos la participació en aquestes eleccions sindicals. Gràcies a vosaltres hem aconseguit renovar la majoria de delegats i delgades i continuem sent  la força sindical  representativa a l’empresa.

Renovacions representació:

• Delegats de personal Terres de Lleida: 3 delegats/des.
  • Comitè d’oficines: 9 delegats/des
  • Comitè de Logística: 5 delegats/des.
  • Comitè botigues província de Barcelona: 13 delegats/des.
  • Comitè de Girona: 5 delegats/des.

Ara queda molt treball per davant, però també molta il·lusió  de seguint sent la vostra referència als centres de treball, intentaren millorar amb la intenció ser útils per tots vosaltres, ser més propers als centres de treball i mantenir i millorar les condicions que tenim actualment a l’empresa.

No ens queda més que tornar a donar-vos les gràcies pel vostre suport durant aquests processos electorals i reiterar-vos la nostra voluntat de treballar en una única direcció: La millora de les condicions socials i laborals de totes i tots els que conformeu La Sirena.

Secció sindical de CCOO

La Sirena Alimentación Congelada SL